רואה חשבון בהרצליה – פרטי או משרד ?

אם אתה בעל עסק בהרצליה בוודאי אתה מבין כי אתה חייב להיעזר בשירותיו של רואה חשבון בהרצליה אשר ינהל את חשבונותיו של בית העסק וייצג אותך מול רשויות המס השונות. אם טרם בחרת רואה חשבון, בוודאי ההתלבטות שלך היא האם לשכור את שירותיו של רואה חשבון אשר עובד במשרד רואי חשבון ומעניק משם את שירותיו או לשכור את שירותיו של רואה חשבון פרטי אשר יעבוד כשכיר בבית העסק שלך, יהיה תחת הפיקוח שלך ויבצע את ניהול החשבונות ממשרדיו של בית העסק. ההתלבטות הזו, האם לבחור ברואה חשבון פרטי או במשרד רואי חשבון, היא התלבטות אשר מוכרת לכל בעל עסק ובכדי להחליט מה עדיף אתה חייב לקרוא את המאמר הבא…

גודלו של בית העסק

אם אתה רוצה לשכור את שירותיו של רואה חשבון פרטי כשכיר אתה חייב להבין שה יעלה לך יותר מאשר לשכור את שירותיו של משרד הנהלת חשבונות. לכן, לגודלו של בית העסק ונפח ההכנסות ישנה חשיבות מכרעת בעניין הזה. אם מדובר בעסק גדול מאוד המגלגל כספים רבים מוטב לבחור ברואה חשבון פרטי שיוכל להיות מעורב בכל שקל ושקל שנכנס ויוצא ולבצע את ראיית החשבון בצורה הרבה יותר טובה, להגיש לך דו"חות יומיים ולהיות זמין עבורך בכל יום. לעומת זאת, אם מדובר בעסק קטן ייתכן ולא משתלם להחזיק רואה חשבון בהרצליה כשכיר בשל העלות הגבוהה ועדיף להשתמש בשירותיו של משרד הנהלת חשבונות חיצוני.

משרד רואי חשבון – יתרונות וחסרונות

אמנם משרד רואי חשבון מעניק את היתרון הגדול מכולם והוא המחיר. כפי שהוזכר מעלה עלות אחזקתו של רואה חשבון במרכז פרטי הינה גבוהה הרבה יותר מהעלות אותה גובה משרד הנהלת חשבונות ולכן אם השיקול הוא מחיר בלבד עדיף לבחור במשרד הנהלת חשבונות. אך יחד עם זאת , במידה וישנם שיקולים נוספים מלבד המחיר, רואה חשבון פרטי מעניק יתרונות רבים וחשובים אותם לא יכול להעניק משרד הנהלת חשבונות – יכולת מעקב יום – יומית, עבודה אינטנסיבית ומסודרת יותר, שליטה בזמן אמת ועוד.