המדריך המלא לבחירת עורך דין לשון הרע לעסק

ניהול עסק חושף את העוסקים ביזמות לאינטראקציה עם מגוון כוח אדם חיצוני, החל מלקוחות ועד ספקים ובנקים. במסגרתה, עלולים ויכוחים מסוימים לעלות לטונים גבוהים ולהגיע אף לאיומים להפיץ עליכם ועל העסק שלכם מידע כוזב ולא מחמיא. ניהול עסק בישראל חושף כמעט כל אדם לאירוע שכזה ולכן עורך דין לשון הרע צריך להיות חלק בלתי נפרד מנותני השירות שלכם. במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד מומלץ לבחור אותו.

בחרו עורך דין לשון הרע בעל ידע בייצוג בעלי עסקים ומעסיקים

משרדו של עורך דין לשון הרע מסוג זה כנראה יספק שירותי ייצוג נוספים שאתם עשויים להזדקק להם ברמה המשפטית, למשל עורך דין לענייני עבודה שייצג אתכם מול עובדים תובעים, במידה והם ייוצגו על ידי עורך דין אחר המתמחה בדינים אלו. כשאתם בוחרים עורך דין לשון הרע שלקוחות המשרד שלו הם בעלי עסקים אתם לא מקבלים רק מענה עבור הוצאת דיבה ולשון הרע אלא כלפי כל עוולה אנושית אשר עשויה להיעשות כלפי העסק שלכם בעתיד.

עברו על פסיקות קודמות של משרד עורכי הדין ובדקו שהוא הנחיל הצלחות למיוצגיו הקודמים

בדיקה זו צריכה להיעשות לא רק לפי התוצאה אלא גם על בסיס הדרך להשגתה. ייתכן כי אל מול שופט שלא העמיק בדיון, ועם עורך דין נגדי שנחשב מתחיל בתחומו, אותו עורך דין נחל הצלחה. זה לא אומר שמדובר בסיוע משפטי יציב וחכם. סיוע משפטי איכותי מבוסס על חוות דעת משפטית מעשית, שנשענת על עובדות, חוקים ותקנות על סמך נתוני המקרה. בדקו שבצורה זו, ואך ורק בה, פעל עורך הדין בדיוניו הקודמים. ניתן לקרוא פרוטוקולים בהם לקח חלק גם עורך דין לשון הרע וגם עורך דין שייצג מעסיקים בדיני עבודה מול עובדים. הם זמינים בפורטלים משפטיים בתשלום.

ודאו שהמשרד מספק למיוצגיו מענה מהיר ואיכותי לעוולות משפטיות שנעשות באינטרנט

אדם שגנב לכם קניין רוחני והעלה ליו טיוב או לפייסבוק פוטוז או וידאוז, או פרסם עליכם לשון הרע ברשת יהיה קשה יותר לאיתור מאשר במציאות. נקיטת סנקציות כנגדו עלולה להיות מאתגרת. ודאו כי עורך דין לשון הרע שאתם נמצאים מולו בקשר מצוי בפרטי חיי המרשתת בישראל, יודע למי לפנות בפייסבוק ישראל ובגוגל ישראל כדי לפעול למען הסרה מהירה של תכנים פוגעים ובהמשך לנקיטת צעדים נגד המפרסמים. קחו בחשבון שרוב העוולות נעשות כיום ברשת ולכן משרד עורכי דין שעוסק בלשון הרע חייב להימצא בנעשה בה.